diumenge, 22 de setembre del 2019

Menorca - Cala en Porter

Aquest estiu he pogut banyar-me de dia a Menorca, i explorar alguns indrets interessants de nit. Un d' ells va ser Cala en Porter. La meva intenció era buscar el mar per sota de la Via Làctia, i finalment vaig trobar un racó en mig d' unes roques.
Mentre feia les fotos, una parella es banyava de nit a la platja, compartint un moment màgic per al seu amor, mentre jo també vivia el meu propi moment màgic.

Això ens explica que la màgia depèn de  la nostra voluntat de convertir petits moments de la vida en quelcom especial i, sobretot, saber valorar-los.

El que em queda d' ells és el record i de vegades, alguna imatge que intenta reflectir part d' aquell instant. Malgrat tot, aqui falta la remor de les onades del mar i les rialles de la parella en el silenci de la nit. La resta, és tota per a vosaltres!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada